<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d22770747\x26blogName\x3ddollieee+%5BMain%5D\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://dollieee.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_US\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://dollieee.blogspot.com/\x26vt\x3d-3793154997887590765', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
The Doll



Y


Selina / Dollies
セリーナ
21
7 Oct 1987





✿ Contacts





dollie friendster


Selina Chantel Goh
Selina Chantel Goh
Create Your Badge


✿ Get Closer


Mine -
Photo Album
Multiply
Xanga

-

Dears -
Sticker Prints


✿ Recently


✿ Footprints





Comment box available below blog post(s) .


✿ Past

March 2006
April 2006
May 2006
June 2006
July 2006
August 2006
September 2006
October 2006
November 2006
December 2006
January 2007
February 2007
March 2007
April 2007
May 2007
June 2007
July 2007
August 2007
September 2007
October 2007
November 2007
December 2007
January 2008
February 2008
March 2008
April 2008
May 2008
June 2008
July 2008
August 2008
September 2008
October 2008
November 2008
December 2008
January 2009
February 2009
March 2009
April 2009
May 2009
June 2009
July 2009
August 2009
September 2009
October 2009
November 2009
December 2009
January 2010
February 2010
March 2010
May 2010
June 2010
July 2010
August 2010
September 2010
October 2010
December 2010
January 2011
February 2011


✿ Leave


Angelina
Audrey
Cecline
Cynthia
Dor
Elaine
Elaineys
Elizabeth
Eunice
Fiona
Huan Li
Huiting
Ivin
Janice
Lenie
Lisa
Lunnie
Michelle
Selina
Shanna♥
Valentina
Valerie
Winda


BE
Jocelyn


Reads.
Cowboycaleb | Flowerpod | Xiaxue


✿ ETC




Site Meter

eXTReMe Tracker

Add to Technorati Favorites





❤ Tuesday, June 27, 2006





Paris Hilton and Nicole Richie!

They are sooo pretty! Their years & years of friendship ended, i think it's cuz of guys? How sadden .. Anyway, USA is airing 'Simple Life 4' now .. awwww ..when can i see it ..
i wanna see their pervious 1, 2, 3 too!
Do Singapore sell dvds of it?


doll ; 6:10 AM 0 Comments


❤ Thursday, June 22, 2006




Maybe i should update a lil.
Pretty lazy to type so photos will do. And i think humans like to see photos more than words right? I don't favor the latter.


17/06

It was darling's birthday eve. Celebated today instead of tomorrow coz there will be family dinner due to Father's Day. I already hand him the presents yesterday.
One of it was a Levi's shirt (forgot to take pic) that i asked him to choose but in the end, i still choosed instead. lollol.
Secondly
, was a puzzle.

Trash them out on the floor to start ..


Micky & Miniee face!


The remaning were pretty hard.


Done!


This is the special part.


Close up.


3rd, melted chocolateeeeeeeeeeeeeeeeee !

Most imt, we must have pure chocolate!


Stuffs needed ..


Umm.... marsmallow .. starwberry .. cherry ..


Melted it !!
I like it melted & hot ~


Ummm ....


Chocolate coated ... yummy.


4th, how can we left out birthday cake, right!


Pretty pretty.


With candle.. Damnit, i hate my hp camera!


Is a birthday card counted as well? hmmm .. anyway, we had our all time fav. steamboat! We love 'ma la huo woi'~






Hope my darling really did enjoy himself. :)



18/06

Happy birthday to my darling!

and,

Happy Father's Day!

(belated, lol)

My muii & I got my daddy a belt. haha! We had dinner during evening time at Marcperson area.





Not forgetting fav. kangkong!




Saw this cute doggie while walking back to the carpark.


Then, we went to Tampines Mall to walk walk.
Brought 1 purple top & 1 purple short. ahh, purple purple!

Told darling i want to eat steamboat again. So would be sat on this coming Saturday.
=DDD

Lil things that darling brought for mie.

Worldcup's hot! This is a soft soft soft football toy. cuteeeeeee .


tiny turtle! xiao tt ~ more cuteeeeeeeeeeeeee .


Okay, it's so late already! Back to anime time .. meeting darling later on if i can wake up.
Ciaoz.


doll ; 2:47 AM 0 Comments


❤ Tuesday, June 20, 2006




I got so many things to update and lots of photos to show !!
but ...
don't know why .. don't have the 'kick'/feeling to do it. >_<


That aside,
It's our 9th month today!
so that means we will meet up.
i better sleep soon.
Look at the freaking time !!


doll ; 5:50 AM 0 Comments


❤ Saturday, June 17, 2006




Hohoho.
Ytd match i told dear Sweden will win .. and IT DID !!
ahhaah .. i should really try my luck betting leh. then, i will win lotsa of moolahs. $_$

Anyway, just got home from movieee .. wanted to catch this last week but dragged to today as Selina is very lazy to go out last week. =x
Watched,

Pretty nice. I thought it could be more gross. LOLOLOL ..
Pardon me but I'm crazy in the brain for a moment. =D

I wanna watch so much movie! Like; Cars, Silent Hill, Just My Luck (LINDSAY LOHAN is in it!), Frostbite, etc. So much nice shows.

OOOohhh, later would be darling's birthday eve already !! hehehe .. His birthday falls on Father's Day.. omg omg! So I just have to celebrate with him on eve instead on the actual day. Got family day, you know. We will watch soccer too!
And, cb, so hard to hail a cab during World Cup. -_-""

And presenting, Huiting's dog ..

Milky !!
Cute right? But he hates me!!!!!!! omg . I'm so cute why he hates me.. Stupid dog. whahahaa.
I will upload a video about Milky soon. Damn funny..


Been watching Japanese animation these few days! Damn niceeeeeeeeeee .. I'm so addicted to it till i watched till 6AM .. whaha .. I told you, i'm really an night owl.

Cuteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee !


doll ; 3:33 AM 0 Comments


❤ Tuesday, June 13, 2006




Meeting up with Huiting is always non-stop laughing all the way~
Haha..
Omg, and I want to highlight something which we think it's freaking funny.
Went over to her hse last week and played with her dog, milky.
I carried milky down to the playground and let him run rounds.
After that, tingx & Leewei was over at other end of the playground while I'm at their opp. lar .. Her bloody milky was running round and round and round ..
till he stop and look at me for a while ..
Guess what?
He freaking U-turned back to tingx !!
OMG ..
am I that scary to him?
-.-
tingx, milky sucks !!
LOL.

Going back to school to collect my cert. tml.
My darling boy's bday is reaching in like, 5 more days ..
:)


doll ; 2:00 AM 0 Comments


❤ Friday, June 09, 2006





Guy's fav. is gonna be here!
In like 16 hours?


doll ; 6:09 AM 0 Comments


❤ Tuesday, June 06, 2006




It's 4.35pm, late raining afternoon.
Everything seems to be so boring during noon time eh .


That much of peoples online on MSN now .
No, it's not a lot at all .. most of them are afk or fucking put a fake away .
lol.
Boring LEHHHHHH .
That's the reason why I don't online during noons .


Okay, talk about weekends.
On Friday, Darling & I went to have dim sim @ Geylang !!
I still perfer another stall one. Not sure what streets or what fuck lar.
Who wanna hang out there, right.


It's not suppsoed to be black BG .. i put it transparent, for fuck.


On Saturday, we went Town, Far East was our 1st stop.
Wah! There's so much people over there. Do they shop only when GSS is here?
I detest crowd when shopping.
Darling brought me a ...


4 leaf clover !! It's golw in the dark too.


Close up.

Then, I dragged him to eat my fav. chicken rice located at .. lvl 3, or is it lvl 4?
Yummyyyyyyyy .


Was window shopping for the rest of the day.

Japan beers !


The movie, "Cars" pics.


Damn CUTE!
On some building's wall.

Aftermath, I wanna take a look at the newly opened "The Cathy" near PS.
(Suddenly, I can't upload any more photos. cb -_-)

We catched "Dinocroc" at PS at 12am. Been quite long since i last went there.
That show is .. fucking craps. Bad sound system, lousy computer graphic dino, no subtitles.
Cb, and it still gets to be the 'Winner of the American SciFi Society GOLDEN GALAXY AWARD'.
What fuck is this.


doll ; 4:36 PM 0 Comments


❤ Monday, June 05, 2006






Sometimes you put walls up around yourself, is not to keep people out, but to see who cares enough to break them down.


doll ; 2:46 AM 0 Comments


❤ Saturday, June 03, 2006




The other day i was playing MSN game - checker, with my 'son' .. hanhan!
We were really bored.


All king!

And while playing, w/o any intention, some patterns created!

Arrows, that looked like this - "> >"


Nicely 2 rows .


He was a liar when he said he was not a pro .
so i ^%^$# at him, he let me win!
lolol.


Anyway, I blog at this time - 04.30am was because i was with darling just now. We went to eat dim sim! I love !! Pics up when i upload them.
Meeting darling again later on . I planned the day for us!
It will be fruitfully fun.
And, dear, I know u will read this, so .... I'm sorry that I always make u wait damn long for me to get ready. I'm always so late. lol. Habit already lar.. =(
lolol..
Very bad habit can .. I meet him 4pm, i can drag the time till like 6pm then go out. omfg.
*slap forehead*



Oh yah,

my new hair!

Anyway, i cut it again today. whaha!!
Dear nagged that I'm wasting money. Yea, i think so too. argh~
next time go dear's there cut better.
Shopping mall's salon sucks!

Bedddddddddddddddddd .


doll ; 4:22 AM 0 Comments